Quale hè per: I zitelli è l'adulescenti cun difficultà scole

Quantu dura: 2-3 ghjorni circa

Quantu ci costa: 384 €

Cumu finisce: Rapportu finale è diagnosi pussibule (DSA)

Induve si faci a valutazione: Via Ugo Bassi, 10 (Bologna)

Cumu cuntattateci: 392 015 3949

À quale hè?

Stu tipu di percorsu hè particularmente adattatu per parechji tippi di situazioni. Per esempiu, quandu a persona hà difficultà à stà focalizzata, memorizà l'infurmazioni è e prucedure (testi da studià, tavule, procedure di calculu ...), sprimendu cuncetti, leghjendu currettamente è capendu l'infurmazioni scritte è orali.

In altre circustanze, u dubbitu cuncerna a pussibilità chì u zitellu o u ghjovanu pussessi capacità assai più alti di a norma è chì, di cunsiguenza, possa avè bisognu di un insignamentu persunalizatu.

Hè particularmente utile quandu alcune di queste condizioni sò suspettate:

  • dyslexique (prublemi di lettura)
  • dysorthography (prublemi di ortografia)
  • dyscalculia (prublemi di calculu)
  • dysgraphia (prublemi chì producenu scritte leggibile)
  • ADHD (prublemi di attenzione è di impulsività)
  • Disturbi di parlante
  • Plusdotazione (livellu intellettuale assai più altu chè a norma)

Cumu hè fattu?

Intervista anamnestica. Hè un mumentu cognitivu destinatu à riunite infurmazioni pertinenti nantu à a storia clinica di u paziente. Sta fase aiuta à identificà u prublema pussibule è furnisce una prima orientazione per stabilisce a fase di valutazione.

Quadro di valutazione è di diagnosticu. Durante a valutazione, u zitellu (o u ghjovanu) serà sottumessu à qualchi test chì anu u scopu generale di investigà u funziunamentu cognitivo è e prestazioni in l'apprendimentu (per esempiu, u livellu intellettuale, capacità di attenzione, memoria, lingua, l'acquisizione di lettura, scrittura è calculu).

Redazione di u rapportu è entrevista di ritornu. À a fine di u prucessu diagnosticu, si elaburerà un rapportu chì riassume ciò chì esce da e fasi precedenti. E pruposte d’intervenzione saranu ancu riportate. Stu rapportu serà speditu è ​​spiegatu à i genitori durante l'entrevista di ritornu, spieghendu e cunclusioni ghjunghje è e pruposte di interventu in cunsequenza.

Chì ci pò esse fattu dopu?

Basatu nantu à ciò chì sorta da a valutazione, e diverse strade ponu esse implementate:

In casu di un disordine d'apprendimentu specificu, in virtù di u legge 170 / 2010, a scola averà da pruduce un documentu chjamatu Pianu Didatticu Personalizatu (PDP), in quale indicarà l'utili compensatori è dispensabili chì duverà aduprà per persunalizà l'insegnamentu nantu à i metudi di apprendimentu di u zitellu / zitellu (vedi ancu: Diagnostica DSA: cosa fare dopu?).

In casu d'altre caratteristiche, cume difficultà d'attenzione, difficoltà di memoria o un livellu intellettuale assai altu, hè sempre pussibule di elaborà un pianu d'insignamentu persunalizatu in virtù di a circulare ministeriale nantu à BES (Esigenze Educative Speciali).

Inoltre, riunioni di Fisioterapia discursu per migliurà l'aspettu relatatu à a lingua o l'apprendenza (lettura, scrittura è calcola), corsi di neuropsicologia per migliurà l'attenzione è e capacità di memorizazione è i corsi di furmazione di i genitori per truvà e strategie adatti per gestisce qualsiasi prublemi di comportamentu di u zitellu.

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